#1: Nelec Mitsubishi Space Wagon Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 21.01.2014 16:43 Laba diena, problema sekojosha. Nelec Mitsubishi Spacewagon, 2000.g., 2.4 gdi benzins. Starteris zaagjee, zagjee, bet nelec. Meginajam ievilkt, ari pilnigi nekadas dzivibas pazimes.
Interesanti ir tas, ka pirms 2 dienam gaaju sildiit mashinu, uzsildiju motoru kaa naakas, izsledzu aizdedzi, ieskreju majas un burtiski pec 3 min. starteju autinju no jauna, un vairs nestartejas vispar, it ka akjis butu miris. Nopirku jaunu akji, lieku klat, starteris griez bet nevar pielaist. Any ideas? Sveces? Varetu ta momentali visas nomirt?
#2: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 21.01.2014 18:30 Pielaist ar ievilkšanu šādos gadījumos nav pat vērts pūlēties. Vai gadījumā, kad mēģināji ievilkt vai kad "zāģēji" starteri nemirgoja motoriņa ikoniņa panelī?
Man šāda lieta bija, kad pienāca droseles remonts.
Tu kurā pilsētā dzīvo?
#3: Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 21.01.2014 20:01 Liekas, ka nemirgoja, bet 100% parliecinats neesmu. Velak bushu majas, paskatishos. Vel tikko atceros, kad taja vakara, pec motora sildisanas, izsledzu aizdedzi, kaut kas zem motora parsega nokrakskeja. Likas divaina skana, bet nenemu veeraa.
Dzivoju Riga.
#6: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 22.01.2014 17:19 Nāksies vilkt uz servisu. Interneta diagnostika, manuprāt, nepalīdzēs.
#7: Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 22.01.2014 19:30 Zobene var nobeigties vienkarsi izsledzot aizdedzi? Jo pec ta ari vairs nevaru pielaist. Ritdien saksim ar svecem,tad ari paskatisimies visu parejo ar savam amatieru acim. Kur Riga izdevigak aizvest savu Mitsu daktereshanai?
#8: Autors: Kurou, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 22.01.2014 21:46 Par auto remontu vari painteresēties pie Ericssona. Viņš ir viens no tiem, kam GDI motors nav brīnums.
#10: Autors: AivarsL, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 03.02.2014 8:33 Skarbi, jo iespējams vārsti arī saliekti...
#11: Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 04.02.2014 16:09 Bet vārsti var būt saliekti, ja zobene plīsa autiņam stāvot uz vietas? Jo plīsa, kad izslēdzu aizdedzi pēc motora uzsildīšanas.
#12: Autors: AivarsL, Dzīvesvieta: RīgaAtbilde saņemta: 05.02.2014 8:25 Motors ta strādāja un zobene plīsa noslāpējot dzinēju tākā pastāv iespēja ka saliekti, bet var arī paveikties
#13: Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 05.02.2014 11:13 Cerība muļķa mierinājums, bet nu jācer vien ir Bet vispār man jau bija aizdoma, ka nav prāta darbs mainīt vācieti pret japāni...
#14: Autors: jan4iks, Dzīvesvieta: ValmieraAtbilde saņemta: 05.02.2014 11:51 Es gan nepiekristu, ka vaina jānoveļ uz japāņu auto ražotāju! Drīzāk gan būtu vainojama īpašnieka neizdarība, ar cerību vien zobsiksnas jautājumos labāk neriskēt...
#15: Autors: Skyer4life, Atbilde saņemta: 05.02.2014 19:48 Nē nu tas ir skaidrs, ka pats vainīgs, ka nenočekoju ne siksnas noieto mūžu, ne visu pārējo. Vienkārši jāver maciņš vaļā un viss, ko tur vairs raudāt.
#16: Autors: dmdl, Atbilde saņemta: 08.02.2014 14:54 Ari mans 1999.gada Space Wagons ar 2.4 GDI šodien nav iedarbināms, mirgo motora lampiņa, bet laikam arī degvielas sūknis nav saklausāms.
Vai par degvielas sūkņa nestrādāšanu ziņotu motora lampiņa?
Uz diagnostiku plānoju vilkt pirmdienn /otrdien.
Vai Jelgavā ir kāds, kurš vairāk saprot no GDI?
#17: Autors: dmdl, Atbilde saņemta: 15.03.2014 18:41 Atrsinājums savam 2.4 GDI, kurš neleca un mirgoja check engine lampiņa.
Tatad diagnostika, kur parāda, ka 2 cilindros nav kompresijas.
Aizvedu uz citu servisu, kur saka, ka var paskatīties cik lieli kapi un ko darīt.
Izrādās, ka vārsti apdeguši, seko vārstu un galvas slīpēšana, mainam galvas blīvi, eļļu. Viss tiek salikts, kompresija ir ok, bet joprojām mirgo check engine, un īsti neiet, vairāk par 2000 apgriez. dabūt nevarēja.
Vēl viena diagnostika pie kompja, kur parāda droseles defektu. Servisā, šie saka, ka paskatīsies, bet ar to īsti nedarbojoties. Nu neko , atradu citu servisu, kur saka, ka var salabot.
Aizvedu uz servisu, nu jā , droseles defekts- nav magnētu (: .
Vai palika, pirmajā servisā, vai šie pazaudēja nezinu.
Vajag citu droseli, tad būs viss ok. Plus pārbauda vai zobsiknsa pirms tam ir precīzi uzlikta, jo tā arī dažreiz gadās, bet tomēr ar to viss ok. Atradu lietotu droeli, uzlika, bet arī īsti neiet, vajag pielāgot pie motora šo jauno droseli. tas tika izdarīts.
Tagad Mitsu iet un rūc, liekas, ka pat iet labāk.
Izmaksas 575 eiro.
#18: Autors: kristy, Dzīvesvieta: KazdangaAtbilde saņemta: 15.03.2014 19:16 Visticamak, ka iet labak del pieslipetiem varstiem, kaut ari tas neatrisinaja pamat problemu,sava jega tam bija
#20: Autors: kristy, Dzīvesvieta: KazdangaAtbilde saņemta: 16.03.2014 6:55 Atrisinaji visas,bija domats ka problema bija ari drosele ne tikai varstos