galants raustās, rīstās
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]
Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais  :| |:
www.mitsubishiclub.lv -> Dzinējs/Ieplūde/Izplūde

#1: galants raustās, rīstās Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 10:11
    —
Sveiki!
Nu jau kādu laiku mēģinu atrisināt sekojošu problēmu. Mašīna raustās un rīstās, nav jaudas, sprādzieni izpūtējā. Jauda parādās pie kādiem 3.5-4 apgriezieniem. Arī tukšgaitā citreiz noraustās. Tas ir uz gāzi, uz benzīna tagad kādu laiku neesmu braucis, bet uz benzīna bija līdzīgi, bet izpaudās daudz mazāk. Gāzes iekārtai tika veikta diagnostika un teica, ka viss kārtībā, tā kā tai pie vainas, pēc loģikas, nevajadzētu būt. Nomainījis esmu sveces, vadus, vienu spoli. Pieņemu, ka otru spoli nav vērts mainīt, ka tā nebūs pie vainas. Kas varētu būt par problēmu? Gaisa padeve it kā ir ok, filtrs tīrs, trubas visur kopā un gaisu velk. Jāregulē aizdedze, vai arī kas cits?
Auto: Galant 1997 2.0 b/g
Paldies jau iepriekš! :)

#2:  Autors: Ruslans AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 10:39
    —
logiski gan benzinam un gazei kopigs (aizdedzes sistema). bet motoram metkas parbaudi.

#3:  Autors: SafDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 10:45
    —
Varbūt kloķvārpstas stāvokļa devējs.

#4:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 15:44
    —
Kas ir motora metkas un ká tãs var pãrbaudît?
Kã arî klokvarpstas stavokla devejs - kur atrodas un vai bez îpasiem instrumentiem un zinasanam to var parbaudit?

#5:  Autors: SafDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 19:10
    —
Lejuplielādes sadaļā ir manuālis, tur var atrast kā to visu paveikt, var arī bez speciāliem instrumentiem.

#6:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 19:19
    —
Paldies, mēģināšu, bet vēl jo projām aktuāli.

#7:  Autors: carisma8888 AtbildētAtbilde saņemta: 28.07.2015 21:35
    —
1.kart izskruve sveci -kada vina ir slapja /sausa ,bruna /melna?
2.Galanta viena no vajam vietam ir svecvadi un indukcijas spoles, ja pirki leto kinu ,45% lieku ka vina neiet, svecvadi galantam ir tik trausli un neizturigi ka mes abiem galantiem mainijam katrs 3x pa jaunam komplektam,
3.parbaudi vai nesit kkur garam. Pie darbojosa motora tumsa smidzina udeni uz svecvadiem pie augstakiem apgriezieniem un skatas kur dzirkstelo,
4,gaisas masas meritajam nau kontakts-parliecinies vai ir vieta?
5.kart sis simptoms ir 2,0 benz ir populars ,sveces/svecvadi/indukcijas spole,
6.

#8:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 29.07.2015 9:26
    —
Paldies par atbildi. Ka bus laiks, ta parbaudisu sveces un vadus. Bet vadi un spole it ka nav no sliktajiem. NGK vadi un ari spole bija ne no letaka gala. Par to gaisa masas meritaju - kontakts vieta ir, bet vins neiet caur drosinataju? Jo neesmu parbaudijis drosinatajus zem parsega.
P.S. Vai ir verts likt specialas gazes sveces vai ari nekadas ipasas izmainas nebutu?

#9:  Autors: marča2012 AtbildētAtbilde saņemta: 29.07.2015 9:47
    —
speciālās gazes sveces toč nau tolka likt nekadas starpības tikai paskaties actarpes svecem jo uz gazi vinam bija jābūt nedaudz mazākam un svecem ir jabut labam jo gāze neiesar vecam svecem .Bet izklausas vairak pēc svečvadiem.tiesi ta pati problema bija iepriekšējai mašīnai jaudas nebija un šaudijas kad gāzeji.bija pusu svecvads .un ari gan uz bendzīna gan uz gāzes.parbaudi kartigi .

#10:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 29.07.2015 19:23
    —
Paldies! Es gan šaubos, ka tie varētu būt vadi, jo tie ir tikko jauni likti. Bet par sveču atstarpēm gan. Servisā pirms kāda laika vēl vecajām svecēm atstarpi paregulēja (laikam nedaudz lielāku), tad kādas 2 dienas likās, ka bija gandrīz ok, un tad atkal viss pa vecam bija. Ja pareizi noskaidroju, tad atstarpei jābūt ir 1.1mm šim 2.0 motoram. Pašlaik ir iekšā NGK sveces ar 1.1mm atstarpi. Kad nomainīju vadus, spoli un vēlreiz sveces, tad atkal kādu 1-2 dienas bija gandrīz ok, tad atkal sāka raustīties...
P.S. Kā pārbaudīt, vai nav beigts,netīrs gaisa masas mērītājs?

#11:  Autors: carisma8888 AtbildētAtbilde saņemta: 29.07.2015 23:25
    —
gaisa mērītāju tīra ar bremzu disku tīrītāju. kā pārbaudīt -nolādē un apskaties manuālī
ja vajag manuāli meklē manā facebook lapā Mitsubishi Kurzeme pie sadaļas faili ,
apskaties kādas ir sveces BRUNAS/MELNAS ,slapjas/sausas un tad var izdarīt secinājumus uz kuru pusi meklet vainu ,!!!!
problēma ir vai nu vados vai spolēs . ja spoles plasmasas štoks būs bojāts ,tad sitis cauri , vnk izskrūvē sveces un apskaties kādas viņas ir ?

tev svečvadi pareizi ir savienoti ?


Tu tiešām vēlies atrast vainu paša spēkiem , vai vnk jautā jautāšanas pēc??


#12:  Autors: ruuugtums AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2015 18:43
    —
paldies par facebook lapu, beidzot arī lēnām kaut ko apgūstu un neuzticu pilnībā visu meistariem! :)

Pēdējo reizi labojis ruuugtums 17.08.2015 22:13; labots 1 reizi

#13:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 30.07.2015 19:39
    —
Kā jau teicu, vēl nav sanācis laiks skatīties, bet sestdien pārbaudīšu sveces un vadus. Vadi, cik zinu, ir pareizi, bet pilnīgi pārliecināts par to neesmu. Rit paskatīšos. Protams, mēģināšu pats tikt galā, tāpēc arī gribu visu noskaidrot, ja nesanāks, tad, visticamāk, vedīšu uz diagnostiku.

#14:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 01.08.2015 21:56
    —
Svecvadi pareizi. Sveci izskrūvētu. Slapja nebija, liekas, ka izskatās OK. Bilde te.

Šodien parādījās šāda problēma. Pēc neliela nobraukta gabala parkoju mašīnu un kā atlaiž gāzes pedāli, tā slāpst nost vai paliek uz kādiem pārsimts apgriezieniem, raustās, noslāpst. Par ko tās varētu liecināt un vai tās ir saistīts ar jau esošo problēmu?
P.S. balti dūmi no izputēja.


Pēdējo reizi labojis Nauris 05.08.2015 21:56; labots 3 reizes

#15:  Autors: carisma8888 AtbildētAtbilde saņemta: 03.08.2015 23:02
    —
bildi neparāda.
svečvadus pārbaudīji ,nesit pa nagiem pieskaroties pie darbojoša motora?
Par tiem baltiem dūmiem, - izklausās pēc vai nu eļļa pārlieta vai nu tosols/antifrīzs tiek cilindros,vai kādā no cilindriem nav dzirkstele vai sprausla miez ne smidzina. apskaties kā smidzina sprauslas ,uztaisi ātro stendu sprauslām .
KĀDA IR KOMPRESIJA CILINDROS?










Pēdējo reizi labojis carisma8888 03.08.2015 23:10; labots 1 reizi

#16:  Autors: carisma8888 AtbildētAtbilde saņemta: 03.08.2015 23:08
    —
Teikšu godīgi ,Mitsubishi motori ir kaprīzi , šie motori mīl uzmanību. 8)

#17:  Autors: Nauris AtbildētAtbilde saņemta: 05.08.2015 21:53
    —
Tagad bildei vajadzētu rādīties, cerams, varēs saprast. Paldies, carisma, par atbildēm. To stendiņu gan laikam nebūs manos spēkos un zināšanās uztaisīt, bet otro variantu varētu mēģināt, ja būs nepieciešams.
Šodien izbraucu uz benzīnu, laikam nebiju vēl braucis pēc vadu, spoles un sveču maiņas. Ir tā, ka ne raustās, ne ispūtējs šauj, pa lielam liekas ok, bet jauda tāpat jūtami parādās pēc apmēram 2.5k apgriezieniem, tā kā kaut kas tomēr nav... Uz gāzi jauda parādās pie 3.5k apmēram, bet izpūtējs šauj un auto raustās. Tagad domāju, varbūt ar gāzes iekārtu tomēr kaut kas nav, par spīti tam, ka 2x diagnostiku veica. Bet par to jaudu, kas tur varētu būt?

#18:  Autors: carisma8888 AtbildētAtbilde saņemta: 05.08.2015 23:20
    —
ja tu saki ka uz gāzi negrib celt ātrumu , - atceries ka JAUDA un EKANOMIJA nau savienojamas, jo to ko gāzes kantori stāsta ka ar gāzi iet tāpat kā ar 95e,iet bet tad gāzi patērē 15L/100km nevis 12L/100km kā parasti noregulē lai klients neceltu sūdzības par augstu gāzes patēriņu.

bet tas nebūs šajā gadījumā.

Gāzes svecēm ir nozīme ,jo mums nav labas kvalitātes gāze ,tādēl to kompensē labāka dzirkstele ar 2.kontaktu vai 4.kontaktu svecēm .
Pēc pieredzes varu ieteikt -nepērc lētākās sveces,apskaties svecēm atsauksmes pilns google.ir ,
Jo kvalitāte +/- ir cenā ,pats izbaudīju . jāliek ir pēc kataloga ,jo katalogā ir arī norādītas LPG sveces.jo ražīgāka dzirkstele ,jo labāk sadeg.
Gāzes iekārtas sprauslas arī mēdz sprūst tas arī var būt pie vainas.

atradu ko viens teicis :
Izpūtējā nonāk nesadegusi degviela, tādēļ arī šauj. Degviela izpūtējā nonāk, ja kāda svece pa laikam nenostrādā, vai aizdedze par vēlu, vai degmaisījums nesadeg pilnībā, jo gaisa par maz / degvielas par daudz...



TAVA SVECE : brūns apdegums līdz uzgrieznim liecina par to ka svečvada pīpe ir bojāta vai nau bijusi kārtīgi uzlikta. šis apdegums veidojas ja ir strāvas noplūde starp svečvadu un sveci -vnk sakot nau 100% kontakts.
Pēc sveces elektroda var pateikt ka tev nau pareiza attiecība gaiss/degviela

pārbaudi VISAS gaisa trubas ,arī vakuma,vai nau bojātas ,vai visas ir nofiksētas un nelaiž gaisu garām?
Gaisa mērītāju notīri - ar bremžu disku tīrītāju.
pēc tam ECU restart -tam instrukciju nerakstīšu ,to vari atrast forumā.


Ja diagnostika veikta arī braucot ,visu dačiku mērījumi atbilst normām ,tad tev atliek meklēt mehānisku vainu ,jo ECU uzrāda tikai un vienīgi elektroniskās nepilnības . meklē trubas,savienojumi,mehāniski bojājumi ,un izmēri kopresiju.!

Tālāk info : viss par svecēm!


http://www.retromoto.lv/forum/aizdedzes-sveces-stavokli-t1554.htm



#19:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 06.08.2015 0:37
    —
Viss ir atkarīgs no gāzes iekārtas regulējuma uz stenda vai gaitā, bet kurš to dara bez īpašas prasības un papildus samaksas .............

#20: Raustas zud jauda. Autors: ekoj AtbildētAtbilde saņemta: 12.08.2015 22:06
    —
man ir 2.0 benzins 97.gada galads. Gdi. Man ar bija tas ka raustijas apgriezieni, uzdodot gaazi vinjs pirda no izputeja un raustijas masina.

Un i tavo es nomainiju sveces, (jaunas 4gb. 15€) un svecvadus (babinas) (lietotas abas pa 20€) un viss kartibaa ripo kaa jau no sakuma. Nekas nepirz un neraustas.



www.mitsubishiclub.lv -> Dzinējs/Ieplūde/Izplūde


output generated using printer-friendly topic mod. Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas

Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais  :| |:
Lapa 1 no 2

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group