Galant rūsa, vaskošana, apstrāde, aizsardzība
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]

www.mitsubishiclub.lv -> GALANT

#1: Galant rūsa, vaskošana, apstrāde, aizsardzība Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 23.10.2017 9:41
    —
Jāatzīst, ka sāls dara savu :#
Bet jābūt iespējai pasargāt autiņa apakšu ar vasku vai eļļu, neesmu to darījis, tāpēc prasu, kas ir ko līdzīgu jau darījuši. To jau vajadzēja sen izdarīt....

1.Kraun - manuprāt 2-3 gadi un viss, ap 200 eur
2.Vaskošana - apstrāde ar Waxoyl, Turttle, Hammerite
https://www.ebay.com/itm/Hammerite-Car-Under-Body-Seal-Tin-Waxoyl-1-Liter-Wheel-Arches-Sill-5092952-/331825029576?hash=item4d425021c8:g:2wIAAOSwgQ9VwLuL
3.Ieziešana ar motora eļļu vai ko līdzīgu
4.WD40 nopūšana

Diskutējam....

#2:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 23.10.2017 14:22
    —
Krown: mūsu kluba Alex pieredze - rudenī apstrādā, pavasarī maini izrūsējošo spārnu.
Vaskošanai varbūt ir jēga, bet neesmu dzirdējis tādus stāstus.
Par WD40 lietošanu sadzīvē neesmu sajūsmā. Pūst tādu uz mašīnas apakšas? Vai pat teorētiski tam būtu jēga?

#3:  Autors: kristyDzīvesvieta: Kazdanga AtbildētAtbilde saņemta: 24.10.2017 18:44
    —
Pasi servisa apstradajam masinas pret koroziju.Ar krown ne jo sanak padargs pasakums un nav ticibas ka butu ta verts.Ir izmeginati dazadi vaski,bet teiksu ka ir paslaik nekas labaks par krievu movil nau redzets un naudas izteiksmu loti atskiras.Labi darbojas gadus 2-3 atkariba cik un kur brauc,tad prasas atjaunot.Vienigi japiebilst ka ja autins sacis pamatigi put,tad ne krown ne movil to neaptures varbut mazliet piebremzes.Visvertigakais apstradat masinu ja vina vel nav sakusi ruset :)

#4:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 24.10.2017 20:00
    —
Man paziņa ieteica airesolā pūšamu mastiku, kas paliek par gumiju, grubulis ķipa jeb kaut kas līdzīgs, flakons 5EUR, doma appūst sliekšņus pirms tam tos notīrīt nedaudz no rūsas ar drāšu birsti, tomēr vismaz kaut kāda aizsardzība. Vecam micukam krāsoju ar hammerit, 3-5 gadi bija ok.....būs jāpadarbojas...

Ir kāds links uz MOVIL? nevaru atrast neko sakarīgu....

#5:  Autors: kristyDzīvesvieta: Kazdanga AtbildētAtbilde saņemta: 24.10.2017 20:26
    —
Par Movil linkus nezinu mes vinu kaukada baze nemam.Ar to grubuli ja rusu neatedinasi un nenogruntesi,pec kada laika bus galigi pakala.Vins ir labs ja virsm kartigi sagatavo,ja tikai ar drasbirsti pec pusgada saks lobities nost,jo zem vina ruses vienkarsi piro bridi liksies ka viss ok.

#6:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 7:26
    —
Un kā ar Movil, tam tak arī virsma jāsagatavo vai nē? Kā Movil klājās, pūšams, cik liels un kāda aptuvenā cena?

#7:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 8:01
    —
Jebkura antikorozija ir kaķim zem astes ja to pūš rūsai pa virsu, rūsu tas neaptur, bet vienkārši jūs to neredzat! Ar rokas drāšu birsti no porām un mikroplaisām rūsu neistīrīsiet, bet ar rotējošām drāšu birstēm aizvelk poras un plaisas ciet, metāla virskārta uzkarst no cietmetāla birstes saru rotācījas un pārvelk tādu kā folijas kārtiņu pāri rūsai, izskatās tīrs blēkis, bet porās ir rūsa un tā nāks ārā viss atkarīgs cik bieza ir špakteles, grunšu, krāsu kārtas!

Virsma ir jāapstrādā ar abrazīvo strūklu vai ar ķīmiskiem rūsas noņēmējiem, visam jābūt tīram un tad ir kāda jēga no antikorozijas materiāliem. Ar ķīmiju apstrādē ir diezgan garš process un mazāk efektīvs par abrazīvo apstrādi.

#8:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 8:39
    —
Vari minēt kādu produktu no ķīmiskajiem rūsas noņēmējiem? Daudz kas redzēts, bet īsti neredzu kuru varētu pielietot!

Tas pats Fertan, izskatās labi, bet kā ir reāli?
Otrs ir jāskatās ko te pat uz vietas var dabūt, jo sūtīt vai ebay diez vai būs lētāk, vienīgi ja super produkts....

#9:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 11:28
    —
No jaunajiem produktiem neko īsti nelietoju, izvēlos smilšu strūklu, lai nebūtu izmesta nauda par krāsām utt..

Ja nav iespējas un vajag ātri esmu lietojis no padomju laikiem kāds armijas vajadzībām ražots rūsas pārveidotājs, bija 10x spēcīgāks par visiem citiem sūdiem, bet tāpat neiesūcas visās mikroplaisās vai porās jo sevišķi ja virsma ir vertikāla kā slieksnim, gravitācija...... Tāpat pēc pusgada rūsa ir ārā. Tāpēc labāk neskopoties un vienreiz sataisīt kā vajag un būs uz gadiem 5+ nevis kadru pusgadu vai gadu pirkt krāsas utt...

#10:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 11:36
    —
Piekrītu, bet vairāk biju domājis pasargāt no ziemas sāls.... tāpēc meklēju ātrāku risinājumu....ar drāšu birsti attīrīt, uzklāt kādu ķimiju, patreiz izskatās FERTANs un pēc tam vai to pāsu FERTAN aizsargkārtu vai citu pūšamo gumijveidīgo....

Tādi darbi jādara vasarā - smilšu stūkla - un savlaicīgi... jo mazums atrod ko nelabu, jēmtina vai kaut kas tamlīdzīgs.... protams varbūt nav tā labākā pieeja, bet vēl jau pastāv variants nedarīt neko, kas manuprāt ir nepieņemami...

#11:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 12:10
    —
Nu zin tas ir koks ar diviem galiem, vairāk sevis mierināšana, ka neredzi un zini, ka tev tur ir nopūsts. Ja rūsai sapūt pa virsu tad viņa tur labos apstākļos vēl vairāk grauž. Rūsas pārveidotājs ar vienu reizi arī nelīdzēs, nokodini, attīri, nokodini, attīri un tā kamēr vairs uz aci neredz, bet tik un tā kas paliks.

#12:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 13:22
    —
Tā jau būtu ideāli.

Stāsts ar mednieka džipu. Uzpūta Fertan melno, atstāja uz 24h, bija nedaudz sarūsējis, pēc tam notīrīja visas vietas, lai nekas vairs nost nenāk, čakars varētu būt manā gadījumā, tad uzpūta vasku (flakons ap 10EUR pūšams ar grubuļu pistoli), ļauj nožūt, pēc tam ne viss grubuli, bet piķveidīgu mastiku uzpūta pāri, kuru laiku pa laikam atkārtoti uzpūš, ja pareizi sapratu 1 vai reizi 2 gados, jo brauc pa mežiem utt... Saimnieks stāvā sajūsmā.... BET STĀSTĪT JAU DAUDZ KO VAR, PERSONĪGI TICU TIKAI KO PATS ESMU PĀRBAUDĪJIS, GRŪTI SPRIEST.

Situācijas dažādas, piemēram, sievas audi apakšā vispārībā rūsas gandrīz nav, domāju uzpūst vasku uz ziemu, lai pasargātu... sliktāk jau nebūs vai tomēr?

Micukam jādomā.... Tāpēc jau diskutējam šeit.... Paldies tiem kas iesaistās...

#13:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 15:02
    —
Ja rūsas nav tad vasku var pūst, tas būs labāks par grubuli.

Man džipam arī ir iepriekšējie saimnieki pūtuši visu šito kuiņu un kāds ir rezultāts? tāds, ka iebrauc mežā un no deformācijas tas viss birst nost jo apakša izpuvusi, pūsts ir virsū uz rūsu un uz puvekli.
Pašam nav laika tāpēc ziemā došu čomam kārtīgi visu pametināt, sliekšņus un lonžeronus no kvadrātcaurulēm uztaisīs.

#14:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 17:09
    —
Nu tad skaidrs ir viens, ka uz ne-rūsu var pūst vasku, otrs, ja ir rūsa, tad jānotīr vai jāapstrādā un tad tikai var klāt vasku, par burbuli, gumijoto vao fiķveidīgo īsti neesmu pārliecināts, jo manuprāt taisa tikai s**us.

Ir vēl kādi citi varianti padomā?

#15:  Autors: kristyDzīvesvieta: Kazdanga AtbildētAtbilde saņemta: 25.10.2017 18:48
    —
Movilu labak pust (grubulpistole)Bundza maksa 4,5 vajag +- 4 bundzas.Virsmai jabut bez rusas.Micuks vairak vai mazak visu labi izklastija.Uz rusas kauko vaket beztolks.Parejais atkarigs cik labi rusu notirisi.smilsu strukla protams efektivakais pasakums un pectam apstradajot turesies ilgi,bet ari ar fleksi un drasu birsti un parastu rusas parveidotaju nav ta ka tikai pusgadu ies.Karoce jo labak sagatavosi un apstradasi jo ilgak turesies. :)

#16:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 26.10.2017 8:43
    —
Cik ilgi ies pēc drāšu birstes atkarīgs cik saplaisājusi (mikroplaisas) un poraina virsma, cik daudz rūsas paliek porās, cik biezs folgas slānis veidosies, cik biezs špakteļmasas slānis (ja ir), cik biezs gruntskrāsas slānis, cik biezs krāsas un pārējie slāņi. Bieži vien tas biezais slānis eksistē pats par sevi kamēr rūsa ir izēdusies uz iekšu slieksnim. Bez tam birstes sari ir pārāk resni lai iztīrītu no plaisām, porām savukārt smalkās birstes ir par švaku!

Rotējošo drāšu birsti uz flekša izmantot rūsas noņemšanai ir saknē jāizmirst! Tikai ar maz apgriezienu instrumentiem.

Ar piķveidīgajiem sākās auzas, kad ir kas jāmetina un viņi jātīra nost :D

Galvenais, lai virsmas uz kurām pūš būtu tīras, citādi nekas klāt neturēsies.

#17:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 26.10.2017 14:35
    —



#18:  Autors: kristyDzīvesvieta: Kazdanga AtbildētAtbilde saņemta: 26.10.2017 18:34
    —
Sakarigs video vienigi par tiem cinkotiem autiniem nav tik rozaini.vecie cinkotie autini piemeram audi,tiesam cepuri nost.bet jaunakiem problema tada ka ruse zem cinka kartas un ar laiku nolobas pleksteris ar visu krasu.Laikam jav tiesam tas ir biznes un nevienam nav izdevigi razot masinas kas nepus un kalpos ilgi(kas tad pirks jaunas) :D

#19:  Autors: JohnnyLDzīvesvieta: Liepāja - Grobiņa AtbildētAtbilde saņemta: 27.10.2017 8:09
    —
Tikai un vienīgi bizness, tas pats ir ar printeriem, printeris maksā, piemēram 20, bet toneris vai tinte 40+ viens liels bizness

Uzražot auto var un māk jebkurš auto ražotājs, par piemēru var ņemt Mercedesu, uzražoja 90tos, neatceros modeli, dēļ kura Mercedes gandrīz bankrotēja jo neviens viņu nelaboja -- neplīsa, bet kādi viņi tagad - 'jaunie'? Braucoši puvekļi. Paziņa busiņu reizi 2 gados pārkrāsoja, beigās apnika un ja pareizi atceros nodeva šrotē un detaļām.

Un ko iet vispārībā cilvēce, kas sagaida mūsu bērnus? Pat bail iedomāties.

Bet vai kā tur nebūtu, labāk no tā nepaliks, bet ir piektdiena, tā kā priesājamies par to 8)

#20:  Autors: MicuksDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 27.10.2017 17:39
    —
Tikai un vienīgi bizness, motori tiek apzināti ražoti ar mazu resursu, ar specifiskiem defektiem, kuri prasa regulārus remontus un detaļu maiņu, švakas virsbūves, daudz plastmasas un kompozīt materiālu daļas. Ir daudzi auto kam piemēram durvju apšuvumu stiprinājumi ir vienreizēji, bet jauni maksā nieri. No kāda 97-98g sākās šis viss bizness, ne tik auto, bet komplektējošās daļas, smērvielas utt.... detaļu kvalitāte pēdējos gadus ir ļoti slikta, vai tas ir audi vai bmw vai da jebkas. Antifrīzi lej kuru gribi ēd radiatorus, ka pulveris vien paliek..... Tāpat tie eiro standarti ir fufelis.

Biju mazu statistiku ar mitsubishi bleķu biezumu uztaisījis, bleķa biezums durvīm spārniem jumtam: colt/lancer/galant/carizma 1985-1988 1,3mm 1988-1992 1mm 1992-1996 0,8mm 1996-2000 0,6mm bleķis mazoglekļa ka var ar šuvēja šķērēm griezt, tur daudz nianšu par pastiprinājumiem utt, bet apmēram tā.

Es labāk braucu ar 90gadu auto un miers, pārkāpu arī uz usa džipu, vismaz hadene iet ilgi. Ar žiguli vispār krasava tur viss vienkārši un karburators ir elementārs kā cirvis :D



www.mitsubishiclub.lv -> GALANT


output generated using printer-friendly topic mod. Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas

Lapa 1 no 1

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group