|
|
|
|
|
Apskatīt iepiekšējo tematu :: Apskatīt nākamo tematu |
Autors |
Ziņojums |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:17 Tēma: |
|
|
Nu ziemā uzturēt 21 vai 25 grādus var arī bez kondiškas, tā nu nav liela māksla. _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
AivarsL 
Kluba biedrs
 2001 Galant 2.0
Atbildes: 1835 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:27 Tēma: |
|
|
binary zinot kāds tu esi "ekonomists" es nebrīnītos ka ziemā klimatakontroles vietā tu varētu izmantot sveces uz paneļa viena svece - 18 grādi salonā, divas sveces - 20.grādi, trīs sveces - 22grādi
Par auto rūkoņu runājot, tu kaut kur ar apakšu nobrauci? vai kādā bedrē ieliki? _________________ Galant user
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:39 Tēma: |
|
|
AivarsL, nejauc kodnišku ar klimu. Kondiška (jebkāda) atbild par *dzesēšanu*. Kad ārā ir -20 grādi, tad +25 grādus var dabūt nevis *dzesējot*, bet *sildot* gaisu - tātad kondišku tur 100 gadus nevajag.
Par rūkoņu - tas nav Mitsu, tb pats pie stūres nebiju. Klausījās cilvēks radio un vienu brīdi ievēroja, ka blakus ir kaut kas skaļš. Beigās izrādījas, ka skaļums tomēr nav "blakus"... Vai bija kāda bedre vai kas tml - hz, nav zināms, kurā tieši brīdī tā rūkoņa parādījās. Zina tik, ka no rīta vēl viss bija OK. _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
AivarsL 
Kluba biedrs
 2001 Galant 2.0
Atbildes: 1835 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:51 Tēma: |
|
|
ibio rio binary tev nav pliks kondicionieris ko tu piesējies pie kondicioniera?
Kondicionierim var regulēt tikai ventilatora pūšanas ātrumu. Līdz ar to nosacīti var regulēt temperatūru.
Klimata kontrole ir samērā sarežģīta sistēma, kas sastāv no vairākiem automašīnas salonā izvietotiem devējiem, datora, regulēšanas iekārtas un protams paša kondicioniera. Klimata kontroles sistēma nepārtraukti mēra gaisa temperatūru salonā, atbilstoši pieregulējot ieplūstošā gaisa temperatūru, lai saglabātu vienmērīgu atmosfēru. Mēdz būt divzonu klimata kontroles, kur vadītājs un pasažieris var noregulēt individuālu temperatūru atbilstoši savām vajadzībām, kā arī pat četrzonu klimata kontrole – četriem braucējiem uttt daaaaaaaaaaaaaaaa. _________________ Galant user
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Kurou 
Kluba biedrs

Atbildes: 3516 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:52 Tēma: |
|
|
binary rakstīja: | Nu ziemā uzturēt 21 vai 25 grādus var arī bez kondiškas, tā nu nav liela māksla. |
25 grādi ar vai bez kondiškas ir liela starpība. Ar kondicionieri gaiss nāk sausāks, līdz ar to ir savādāks efekts. Domāju, ka kaudze ar info ir gūglē  _________________ vēsture:
1,2 Colt '82 - pārdots;
1,3 Colt '89 - pārdots;
2,0 Galant '88 - iznīcināts;
1,5 Colt '89 - pārdots;
2,4 GDI Galant '99 - pārdots;
2,0T Outlander '05 - pārdots;
Eclipse Cross '20 - kaifoju
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
andza 

Atbildes: 1931 |
Atbilde saņemta: 26.09.2011 21:53 Tēma: |
|
|
atļaušos iebilst arī sildīšanai kondiķi izmanto ,jo sevšķi priekšējā loga atkausēšanai  _________________ ex auto:
8G USA Galant 2.4 2000g
7G USA Galant 2.4 1998g
Chrysler Town&Country 3.8 AWD 1998g
Pašlaik:
BMW e39 3.0d
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
chezz  Viesis
|
Atbilde saņemta: 26.09.2011 23:13 Tēma: |
|
|
binary rakstīja: | AivarsL, nejauc kodnišku ar klimu. Kondiška (jebkāda) atbild par *dzesēšanu*. |
vot man ar ta liekas..tad nafiga vislaik atdzeset pie 25 gradiem?!
ta teorija,ka Kurou saka,ka gaiss sausaks,maybe patiesiba..bet butu baigi forshi,ja nu tomer to varetu ari atslegt AUTO rezhima.
piemeram,draugam,mashina var ieslegt ari auto,un strada bez kondishkas.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
AivarsL 
Kluba biedrs
 2001 Galant 2.0
Atbildes: 1835 |
Atbilde saņemta: 27.09.2011 11:28 Tēma: |
|
|
kādas markas auto un kā izpaužas strādā auto bez kondishkas, vai klimatkontrole tad vispār uztur salonā tos 25 vai 21 grādu. Kā arī atceramsies ka galantam ir tikai viens temperaturas sensors un tas pats atrodas pie temp regulēšanas pogas.... _________________ Galant user
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 27.09.2011 11:42 Tēma: |
|
|
AivarsL rakstīja: | Kā arī atceramsies ka galantam ir tikai viens temperaturas sensors un tas pats atrodas pie temp regulēšanas pogas.... |
Es ceru, ka šis apgalvojums nebija vispārīgs... _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Uggga  Viesis
|
Atbilde saņemta: 27.09.2011 11:48 Tēma: |
|
|
Chezz, ja Tev pūš aukstu gaisu arī tad, kad vajag sildīt, paskaties ko tajā brīdī rāda āra t. Man bija atvienojies vads āra t sensoram, attiecīgi tas rāda tikai -20C vai +30C vai kādus citus neloģiskus ciparus un klimatkontrole jūk prātā cenšoties kompensēt nepareizo āra t.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Pichus  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2011 11:06 Tēma: |
|
|
AivarsL rakstīja: | chezz rakstīja: | eco var atslegt,tachu kondishka paliek darboties ! |
Priekštam inženieri ir izstrādājuši pogu OFF  |
Šī poga izslēdz klimata kontroli VISPĀR. Tas ir aptur ventilatoru, sagriež gaisa iesūcēju uz iekšējo cirkulāciju un aizver siltuma padeves vārstu uz radiatoru, kā arī atslēdz elektrosajūgu kondicioniera kompresoram.
Cilvēks šajā gadījumā, cik saprotu grib lai kondicioniera kompresors netiktu slēgts iekšā, tad nu tas ir panākams ar (*) pārsliņas pogu spiežot, kamēr no ekrāniņa pazūd gan pati pārsliņa, gan arī ECO pārsliņa. Klimata kontorle tad turpinās darboties automātiskā režīmā mainot plūsmas, bet kompensējot kondicioniera atslēgšanu, koriģēs temperatūru ar plūsmas ātrumu.
Teorētiski tā jābūt.
AUTO režīmā strādā visas klimata uzturēšanas ierīces automātiski, pēc kontroles sistēmā iesbūvēta algoritma, bet tikko kā vadītājs iejaucas kādā iestādījumā, piemēram, plūsmas virziena izvēlē, tā tikai tas parametrs tiek atslēgts no automātiskā režīma, bet pārējie turpina darboties automātiski (plkūsmas stiprums, iesūkšanas virziens u.c.)
Kas attiecās uz kondicioniera darbošanos vienlaicīgi ar apkuri, tad tieši jau KUROU pieminētā iemesla dēļ - gaisa sausināšana - pieņemsim lietainā laikā vai kad gaisa mitrums ir palielināts, apkures radiators viens pats nespēj uzkarsēt gaisu tik tālu, lai tas būtu pietiekami sauss, tādēļ šādos gadījumos pastiprināti veidojās aizmiglojums. Ieslēdzot kondicionieri, iesūktais gaiss tiek papildus atdzesēts, kā rezultātā uz iztvaicētāja radiatora tiek izsēdināts kondensāts un gaiss tiek tādejādi sausināts un tik pēc tam uzsildīts, kā rezultātā iegūst lielāku pretaizmiglošanās kā arī miglas novēršanas efektu.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 11:27 Tēma: |
|
|
Pichus rakstīja: | AUTO režīmā strādā visas klimata uzturēšanas ierīces automātiski, pēc kontroles sistēmā iesbūvēta algoritma, bet tikko kā vadītājs iejaucas kādā iestādījumā, piemēram, plūsmas virziena izvēlē, tā tikai tas parametrs tiek atslēgts no automātiskā režīma, bet pārējie turpina darboties automātiski (plkūsmas stiprums, iesūkšanas virziens u.c.) |
Tad sanāk, ka ja grib 100% manuālu režīmu, ir manuāli jāizspaida *visas* pogas, pretējā gadījumā sanāk "pusautomātiskais režīms"? Tas izskaidrotu, kāpēc man klima visādus brīnumus dara pēc aķa atslēgšanas/pieslēgšanas... _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Pichus  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2011 12:32 Tēma: |
|
|
Jap - ja visus režīmus izspaidīsi būs full manual control, bet ja tikai kādus noteiktus, tad pārējie kā jau minēju, darbosies AUTO režīmā.
Kas vēl - pie 17 grādiem, kas ir pati mazākā iespējamā, kā arī pie 32 grādiem, kas ir pati lielākā iespējama, neatkarīgi no līdz šim esošā darbības stila un režīma, klimata kontroles kompis saslēdz režīmu, kas ir ieprogrammēts pēc noklusējuma un piespiedu kārtā ieslēdz AUTO režīmu, ko neatslēdz aizgriežot prom no maksimuma vai minimuma.
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Uggga  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2011 20:55 Tēma: |
|
|
Kam par godu tomēr parādījās #2?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
AivarsL 
Kluba biedrs
 2001 Galant 2.0
Atbildes: 1835 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 21:26 Tēma: |
|
|
tapēc ka binary is veci dzelži un nevar atvēr spamubishi 1  _________________ Galant user
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 21:48 Tēma: |
|
|
AivarsL, vai kilogramu smags akmens no Latvijas ir vieglāks par kilogramu smagu akmeni no Amerikas tikai tāpēc, ka akmens no Amerikas ir veicis sasodīti tālu un ilgu ceļu, lai nokļūtu līdz šejienei?
Labāk izbeidz <cenzēts> (sorre for my French, ppl, bet nu...) un saproti vienreiz, ka klientam (browserim) ir pajāt, vai HTML nāk no Spamubushi #1 ar 6k+ ierakstiem vai no svaiga threada ar pāris postiem - dators kā vienā, tā otrā gadījumā saņem vienādu daudzumu infas, ko parādīt lietotājam. Ja ir kaut kāda bremze, tad tā ir servera galā.
Ja nespēj to saprast, tad dodies labāk papļāpāt par lietām, kurās labāk orientējies un kurās tev pašam būtu *padsmit gadu krātas zināšanas... _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
martinsb  Administrators
Kluba biedrs
 2004 Outlander 2.4
Atbildes: 1196 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 21:52 Tēma: |
|
|
Vaina nav vecos dzelžos, bet foruma uzbūvē. (nemaz nemēģināju iedziļināties, kādi procesi notiek un kāpēc tas tā ir, bet ļoti iespējam, dēl tā, ka tiek skaitīts postu daudzums, formētas pārejas no vienas lapas un otru utml, līdz ar ko tiek vairāk nodarbināta datu bāze)
Ir jūtams, ka Spamubishi #1 lādējas lēnāk nekā citas tēmas.
Citi (tajā skaitā es) varbūt nepievērš tam uzmanību, bet ja norāda uz to problēmu, tad secinājums ir, ka binary ir taisnība _________________ Gribēju kā labāk, sanāca kā vienmēr...
Liela izmēra apavi
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 22:01 Tēma: |
|
|
Nu es arī agrāk, kad Fuse uz to norādīja, neticēju, ka forumam varētu būt problēmas ar gariem threadiem.
Par to uzmanības nepievēršanu - ja nemaldos, tad man šitās problēmas dēļ ir ne vienu vien reizi gadījies, ka forums mani "izmet" - jālogojas no jauna. Ar laiku ievēroju, ka tas notiek tad, ja saver vaļā vairākus tabus, kamēr Spamubushi vēl tiek vērts. Domājams, ka rodas konflikti ar sesijas faila izmantošanu, tāpēc meta ārā - kamēr viens requests tiek apstrādāts, sesijas fails ir nolockots, līdz ar to cita requesta apstrādāšanai nevar tikt klāt sesijas failam... _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
Fuse  Viesis
|
Atbilde saņemta: 28.09.2011 22:02 Tēma: |
|
|
iepriekšejā reizē, kad izveidoju #2, man lika jamo izdzēst ar tekstiem ka tik un tā viss ir ok
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
binary 
īpašnieks
 1999 Galant 2.5 V6
Atbildes: 2602 |
Atbilde saņemta: 28.09.2011 22:04 Tēma: |
|
|
Jā jā, tu vēl toreiz teici, ka drīz vienalga tiks izveidots #2  _________________ do you ever feel that if you weren't paid to write code, you'd do it anyway?
|
|
Uz sākumu Uz augšu |
|
 |
|
|
|
Jūs nevarat pievienot jaunus tematus šim forumam Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā Jūs nevarat labot Jūsu ziņojumus forumā Jūs nevarat dzēst Jūsu ziņojumus forumā Jūs nevarat piedalīties aptaujā šajā forumā
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|