Lai atbalstītu ambiciozos darbības paplašināšanas plānus vienā no pasaulē atbildīgākajiem reģioniem, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ir izlēmusi Eiropā izveidot pilna apjoma Pārdošanas un mārketinga organizāciju, kas papildinās pašreizējās Pēcpārdošanas, Rezerves daļu un Loģistikas struktūrvienības šajā reģionā.
Par organizāciju
Iepriekš minētā Mitsubishi Motors Europe jaunā organizācija ir orientēta uz Amsterdamas, kur atradīsies prezidenta un ģenerāldirektora biroji, kā arī pastiprinātā rezultātiem un klientiem. Tā darbosies divās dažādās vietās Nīderlandē: - Amstelvenā, netālu no Pārdošanas un mārketinga funkcija un Juridiskā un PR nodaļa. - Bornā, netālu no Māstrihtas, kur atrodas 55 000 m2 plašais Eiropas Rezerves daļu centrs, kur atradīsies Pēcpārdošanas, Finanšu un kontroles, Cilvēkresursu un IT operāciju nodaļas.
Aktivizēta SUV + EV (elektromobiļu) nozare
Nodibināts arī specializēts "Elektromobiļu" departaments, lai nostiprinātu Mitsubishi Motors vadošo pozīciju Eiropas tirgū, kas iegūta ar Outlander PHEV kopš 2013. gada. Tas būs svarīgs sasniegums MMC gaidāmo elektromobilitātes iniciatīvu Eiropā perspektīvā (turpināt V2X projektus, utt.) - jo īpaši, ņemot vērā turpmākajos gados gaidāmo paplašināta elektrificētu SUV (apvidus automobiļu) modeļu piedāvājumu.
Aktivizēta klātbūtne
MMC vecākais viceprezidents globālā mārketinga un pārdošanas jomā Gijoms Kartjē (Guillaume Cartier) jauno Eiropas organizāciju plašākā globālā kontekstā raksturoja sekojoši: "No globālas perspektīvas Eiropa ir ļoti unikāls tirgus - tas nav lielākais pēc apjoma, taču nenoliedzami svarīgākais toņa noteicējs noteikumu, kvalitātes, tehnoloģiju un dizaina jomā."
Viņš piebilda: "Tāpēc bija skaidrs, ka jānostiprina mūsu organizācija šajā reģionā, lai varētu pienācīgi sagatavoties jaunās elektrificēto SUV sērijas izlaidei. Mēs esam pārliecināti, ka Bernards Luārs ar jauno Mitsubishi Motors Europe komandu spēs sekmīgi paveikt šo uzdevumu."