automats un apgriezieni
Select messages from
# through # FAQ
[/[Print]\]
Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais  :| |:
www.mitsubishiclub.lv -> COLT

#1: automats un apgriezieni Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 04.01.2013 15:14
    —
man ir 1.6 l 93 gada automats ir ta ka uz simta vinam ir ap 4000 apgriezieni, nezinu vai taa ir jabuut, varbuut pastav kad skunings kaarbai (nu velvienu robu piemest klaat)

#2:  Autors: andzaDzīvesvieta: riga AtbildētAtbilde saņemta: 04.01.2013 20:27
    —
4000 tā kā būtu pa daudz, uz 100kmh ceturtajā robā normāli būtu ap 3000apgr!
esi paskaitījis lidz kuram robam slēdzas :huh:
moš tev ir tāda opcija mašīnā, kā OVER DRIVE, apzīmējums OD poga uz kloķa vai turpat kaut kur tuvumā. ja esi izslēdzis tad tev slēdzas tik līdz trešajam robam ,bet ja ieslēdz tad līdz ceturtajam 8)

#3:  Autors: Uggga AtbildētAtbilde saņemta: 04.01.2013 20:53
    —
Palabošu, andza, OD tieši ir jāieslēdz, lai ierobežotu pārslēgšanos uz 4. robu, normālā stāvoklī poga ir atslēgta.

#4:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 04.01.2013 21:22
    —
neesmu parliecinats bet man liekas ka ir tikai triis atrumi tur ir
P
R
N
D
2
L

#5:  Autors: andzaDzīvesvieta: riga AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 1:08
    —
Uggga rakstīja:
Palabošu, andza, OD tieši ir jāieslēdz, lai ierobežotu pārslēgšanos uz 4. robu, normālā stāvoklī poga ir atslēgta.


Nē ,man pat panelī iedegas lampiņa OD off un tad tik trīs atrumi ir 8)

#6:  Autors: andzaDzīvesvieta: riga AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 1:16
    —
gatisktm rakstīja:
neesmu parliecinats bet man liekas ka ir tikai triis atrumi tur ir
P
R
N
D
2
L


tās tikai ir pozīcijas ,tas nenorāda cik robu ir tavam autiņam :huh:
starp citu kāds tev auto, tu norādīji tikai gadu un tilpumu :D

#7:  Autors: binaryDzīvesvieta: Rīga, Baldone, Liepāja, Varakļāni AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 9:52
    —
andza rakstīja:
starp citu kāds tev auto, tu norādīji tikai gadu un tilpumu :D

... un to, ka colts (spriežot pēc foruma sadaļas).

#8:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 12:50
    —
Ja runājam par Colt, tad, ja namaldos, šai (92-96g) paaudzei ātrumkārbas pozīcijas ir tādas pašas, kā iepriekšējai (88-92g), bet OD un "Power" iespējas jau vairs nav, kā sekojošajai (96-2002) paaudzei, kurai ātrumkārbas pozīcijas jau ir citas.
Ātrumu skaits visām ir bez izmaiņām - 4 ātrumi.
Spriežot pēc rakstītā, kārba nepārslēdzās uz 4.ātrumu, jo 4tk apgriezieni uz 100km/h ir daudz par daudz. To var pārbaudīt pašam paskaitot līdzi ātrumus. 8)

#9:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 14:36
    —
te viens saits un man liekas ka vinam arii triis atrumi



skaitot liekas ka ir triis man ir gan od un pawer pogas, butu labi ja kadam butu automats un kaads pateiktu cik jabut tiem atrumiem un cik apgriezieni ir uz simta

#10:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 05.01.2013 15:24
    —
Nu redz, par šo paaudzi man nebija īsta zināšana, bet tagad kaut kas ir. :)
Lielisks video, tikai paskaties viņu rūpīgāk: ir ieslēgts "Power" režīms (deg "P" lampiņa instrumentu panelī), līdz ar to ātrumi tiek pārslēgti pie "redline". Ja tur gāzes pedāli nospiestu bez atlaišanas, tad viss notiek tā, kā ir redzams video, tikai noskaties to līdz galam - pēdējā video sekundē pēc tahometra kustības var redzēt, ka kārba beidzot pārslēdzās uz 4.ātrumu. Tātad šim auto viss ir kārtībā ar ātrumu skaitu.
Starp citu - pārbaudi vai ar ieslēgtu un izslēgtu OD pogu ir izmaiņas pie pārslēgšanās.

#11:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 10:22
    —
pameginaju visus rezimus od off un power un nekadas starpibas nav ja mierigi brauc, gazejot tur minimalas starpiba....(drizak jau nav )

#12:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 10:25
    —
OVER DRIVE
Это блокировка/разблокировка включения четвертой скорости.
Когда горить OD OFF значит коробка ТРЕХступенчатая;
Когда не горит - ЧЕТЫРЕХступенчатая
vai ta nevaretu buut ka kaut kas iekeries

#13:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 10:58
    —
ja nav atšķirības kārbas darbībā, tad varētu būt aizdomas, ka nenostrādā OD un Power t.i. ir kārbas problēmas. Tev vajadzētu dabūt servisu, kur remontē automātus un viņi jau varētu tev precīzāk pateikt, bet tā jau būs diagnostika par naudu.
Zinu, ka tiešām kvalitatīvi meistari strādā RAAP servisā.

#14:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 11:22
    —
man liekas ka pasam jajauc un jaskatas kas tur ir, nav jegas pa diognostiku atdot 40 ls ja karba tik maksaa...

#15:  Autors: KurouDzīvesvieta: Rīga AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 11:35
    —
domāju, ka tev vajadzētu pamēģināt viņiem piezvanīt un pajautāt, varbūt, ka tā nav tieši kārbas vaina, bet tieši elektronikā, kādā nebūt vadības blokā kaite?

#16:  Autors: Uggga AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 12:26
    —
gatisktm rakstīja:
pameginaju visus rezimus od off un power un nekadas starpibas nav ja mierigi brauc, gazejot tur minimalas starpiba....(drizak jau nav )

Mierīgi braucot tiešām nekādu starpību nejutīsi.

#17:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 15:21
    —
paluresu vai zalganie nav iemetusies stekeros...

#18:  Autors: Zigmārs AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 17:46
    —
Tikai (pār-)domas...
"Ceļ" auto ideāli.
Eļļas maiņa uz labāku.
Pie gāzes pedāļa štekers nestrādā.
Sliktākais- kārba izdilusi un jāveic mehāniskā apkope, jeb AAK restaurācija- nenostrādā (kā sauc?) spēka sadalītājdiski.
:oops:

#19:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 21:20
    —
nu te vienu saitu atradu no kaa taas karbas sastaav man ir 4 atrumu
http://stosoft.at.ua/mitsubishi_auto_akpp.325.pdf
mans kods F4A222 mrd3
ja pirms list iekssa pamainisu ellas un palureesu daccikus... a kas tas pa dacciku pie pedalla ko vinss dod???, es vel sapnoju ka tas od varetu buut iekkeries jo parejais viss stradaa..

#20:  Autors: gatisktm AtbildētAtbilde saņemta: 08.01.2013 21:39
    —
Check this out first. There has been a service bulletin on this since 1996. GL Ray

A/T - KM175 Shifts 1-2-3-Neutral

DATE: 1996

TECHNICAL BULLETIN # 336

TRANSMISSION: KM175 Series

SUBJECT: Shifts 1-2-3-Neutral

APPLICATION: Chrysler, Mitsubishi, Hyundai, Eagle

KM 175 Series

(includes KM 176, 177, F4A21, 22, 23, 33, and W4A32 and 33)

Shifts 1-2-3-Neutral

The KM Series four speed transaxles have an end clutch, which is applied in third and fourth gear. When the end clutch does not apply, the transaxle neutrals on the 3-4 shift. The following procedures should be performed to diagnose the end clutch.





[Step 1]
Install a pressure gauge on the end clutch tap (figures 1 and 2).

[Step 2]
With the transaxle in third gear, end clutch pressure should be 118-128 psi (87-97 psi for 1985-86 Galant).





[Step 3]
If the pressure at the end clutch is low, the problem is usually caused by a leak in the end clutch piston seals, sealing ring or drum seal (figure 3).





[Step 4]
If there is no pressure at the end clutch, the problem is usually caused by a stuck end clutch valve or missing valve body to case feed pipe (figure 4).


These cars are horrible about dumping the end clutches. There are several more bulletins about improved clutch kits and seals. They usually kill the small 1" seal in the drum or the large piston seal. You can get all parts you need from a trans. shop for under $50 and it takes about 30 minutes. Yes, it can be done in the car with only the passenger side tire removed. I can give you a link to a complete walk-through if you need. If you need more info. just let me know.


Read more: http://forums.automotive.com/70/1042000/transmission/km175-5-f4a22-2-no-4th-gear/#ixzz2HPlpZ7eF



www.mitsubishiclub.lv -> COLT


output generated using printer-friendly topic mod. Visi laiki norādīti GMT + 2 stundas

Pāriet uz lapu 1, 2  Nākošais  :| |:
Lapa 1 no 2

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group